Stadig syg-.-'

Idag er jeg stadig syg. Da jeg stod op spillede jeg lidt på min mobil og så tv. Her til frokost tog jeg  Mollie over til bageren og købte fire teboller for 22 kroner. Ja. det her lyder meget underligt, men jeg blev nød til at købe noget over ved bageren. Jeg ved godt man ikke kan gå ud når man er syg, men det blev jeg altså virkelig nød til. Jeg skal være alene i 20 timer. Min far kommer først hjem klokken 19:00 og min mor kommer først hjem klokken 22:00. Så idag for vi meget sent aftensmad og det kan jeg ikke så godt lide. For vi plejer og spise meget tidligt end 19:30. Jeg skal ligge i min seng hele dagen og se tv eller bare lave et eller andet så jeg ikke keder mig. Nogle gange kan jeg godt finde på og kede mig. 

De her øreringe kunne jeg godt tænke mig og en af mine veninder har dem. Så jeg ville spørger hende om hun har et link til de øreringe jeg godt kunne tænkte mig. Martina har købt dem i Glitter tror jeg. 

I denne her pose er der fire teboller.

Mollie tiger om at få noget brød. 

Mollie har taget en af mine sovesokker.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-