Surprise!

Idag har mine forældre været oppe på min skole for at snakke med Lisa, Stephan. Christina, Anette fra støtte centeret og Anette fra min klub. De snakkede om hvordan jeg arbejde i skolen og i fagene og det ser ud til at jeg ikke skal have Fransk efter påskeferien. Fordi at jeg skal holde mere styr på mine andre to fag især Dansk og Matematik. Jeg har igang ligget i min seng og været syg. Jeg håber virkelig at jeg kan komme i skole imorgen for jeg har været i tre dage nu og jeg kom kun i skole mandag og blev syg tirsdag morgen.   En af mine veninder som hedder Laura har ringet til mig idag for at hører om jeg ville være med til at tage i byen her på lørdag. Hvor hvor hun så spurgte om vi skulle tage ind hvor man skulle have fødderne i noget vand hvor der er fisk i og fiskene tager den gamle hud af. Jeg tror at det vil kilde på mig for jeg er nemlig en meget kilden pige. Her på lørdag kommer der en veninde som hedder Carla som kommer og besøger Nanna, Laura og jeg. Vi skal måske sove ved Nanna, i byen og hygge os. I den tid Carla er her. Hun tager hjem om søndagen og jeg ved ikke lige hvornår om søndagen hun tager hjem.

Så skal man gå med sin hund. 

Sneen kom ned fra himlen onsdag aften tror jeg. Nu gider jeg ikke og have mere sne det må meget gerne bare forsvinde fra Danmark inden jeg skal konfirmeres. Der skal godt nok ikke være sne på min dag. 

Jeg tog lige nogle vinduer fra køleskabet.
Jeg elsker alt frugt undtagen bananer men ellers så kan jeg lige alt frugt.

Mollie ligger sig ned og slapper af.

Så skal man ud og gå med hunden igen. 

Aftens frugt. Naaaam naaaam. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-