Yaaaaaaaay!

Påskeferien
Så er der 2 uger til der er påskeferie og jeg skal på Henne Strand Camping med en veninde som hedder Amalie. Jeg glæder mig helt vildt for jeg har aldrig været på Campingplads og haft hende med. Jeg håber det bliver hyggeligt. Vi tager afsted den 25 Marts og mine forældre og jeg kommer hjem søndag den 31 Marts og min veninde Amalie er med mandag-torsdag. Hun vil også gerne være lidt sammen med hendes forældre og det kan jeg selvfølgelig også godt forstå. Jeg har ikke noget imod det. Hun må tage hjem lige når hun vil. Amalies forældre kommer torsdag aften hvor vi laver aftenmad til hendes forældre og mine forældre og Amalie og jeg. Jeg tror vi skal have grillemad hver aften altså hvis vejret er godt, men hvis det regner tror jeg ikke at vi griller. 
Justin Bieber Koncert
Så er der 40 dage til Justin Bieber Koncert. Jeg glæder mig virkelig meget til at se Justin Bieber i Live. Vi har bestilt et hotel og en færge hvor vi kan bo for jeg tror Koncerten vare rigtig længe. Jeg fik mine Justin Bieber billetter på min fødselsdag sidste år den 6 Juli hvor jeg var på sommerferie i Tyskland. Der var ikke ret godt signal der så vi kom ind og købte billetterne et kvarter efter på grund af signalet og vi var meget langt væk fra receptionen. Så jeg kunne heller ikke Skype med mine veninder og venner. Jeg Skypede med Katrine som var min veninde dengang og Mads som var min ven/kæreste engang og jeg Skypede også med nogle af mine andre venner ikke lige kun de to personer som jeg nævnte lige der. Justin Bieber Koncerten starter klokken 19:30 og portene åbner klokken 17:00. Jeg ved ikke lige præcis hvornår den lukker. 
Konfirmation
Så er der 48 dage til jeg skal konfirmeres. Jeg glæder mig virkelig meget til min konfirmation. Jeg skal være oppe i kirken 20-30 minutter før. Jeg ved ikke lige hvorfor men det skal vi bare. Min konfirmation starter klokken 11:30 og ved ikke lige præcis hvornår den slutter. Min konfirmation bliver holdt ude i Tivolifriheden på Terrassen. Vi bliver cirka 20 personer som kommer til min konfirmation. Min fætter, kusine og jeg for hver et turbånd så vi kan prøve lige hvad vi vil. Jeg håber det bliver det bedste jeg oplever sammen med min Justin Bieber Koncert. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-