Kirken + Dåb

Idag skal jeg til gudtjeneste hvor jeg skal hen og hente Sofie for vi følges nemlig sammen derhen og så ringer vi og sms'er til næsten alle fra klassen om de kommer i kirke. Sofie og jeg sidder inde i kirken og Josefine kommer fordi os sammen med hende storesøster og hendes forældre fordi at hun skal døbes. Jeg troede sådan set at hun allerede var blevet døbt men det var hun åbenbart ikke. Sofie og jeg sidder inde i kirken så kommer Magnus N, Anton og Jeppe og sidder ved siden af os. Anton skriver til Markus imens vi er ved gudtjeneste for Anton og Jeppe skulle mødes med ham udenfor kirken men han kom forsent for han kørte nemlig sent. Imens vi synger er der en mand foran os som synger med en meget dyb stemme og jeg kommer til at grine. Så kommer der nogle små børn ind i kirken og tramper virkelig hårdt ned i gulvet og alle kan hører det og Jeppe, Anton, Magnus N, Sofie og jeg griner af det. Børnene havde lige været oppe til en anden gudstjeneste altså som er for små børn. Vi synger videre og hører om Palmesøndag. Gudstjenesten er slut og alle ukendte mennesker skal ud og Josefine skal blive døbt efter de er gået ud og det tager cirka 10 minutter for dem. Vi ser så Josefine blive døbt og jeg tror hun syntes det er akavet. Josefine svarer ja, ja og ja. Hun for så vand i håret tre gange og præsten siger noget som hun siger til alle som bliver døbt. Jeg kan ikke huske hvad hun siger. Jeg kommer hjem og vi skal have frokost og efter jeg har spist frokost skal jeg pakke mine ting til imorgen for vi skal på en campingplads sammen med min veninde Amalie. Jeg laver også en dansk aflevering men jeg er ikke færdig med den endnu så den skal jeg vidst lave videre på i ferien for vi skal aflevere den 2. April. Hvis vi ikke kommer i skole tirsdag den. 2 April så tror jeg ikke vi skal aflevere den. Så ved jeg ikke hvornår vi skal aflevere vores dansk opgave. Min dansk lærer vil ikke have at vi sender vores aflevering til hende.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-