Ankomst

Idag skal min mor og jeg hente Amalie fordi hendes mor og far skal på arbejde og Amalie og jeg skal på camping ferie sammen. Vi brugte hele formiddagen på at pakke de sidste ting og gøre os klar, hvor vi så til sidste hentede Amalie. Vi brugte hele dagen på at kommer herop, ej okay tre timer men altså. Da vi så endelig var kommet herop klokken 14:30 stivfrosne og hunde sultne (vi havde ikke fået noget frokost) skyndte vi os at få klemt noget nogle rugbrødder ned. Derefter smuttede vi ind for at shoppe lidt. Vi gik en i en butik som hedder Coast. Amalie og jeg kiggede på en masse tøj og tog det med i prøverummet. Vi havde taget alt for meget med men vi prøvede det hele. Amalie købte ikke noget men jeg købte en pæn kjole, to trøjer med blomster på som er forskellige farver men der er også en af den samme trøje med blomster på bare i blå også. Den ville jeg også gerne have men jeg havde ikke mange penge med så den ville jeg gemme til i morgen hvor måske har lidt flere penge. Derefter gik vi ind i en nattøj og undertøjs butik det gad vi ikke kigge på så vi gik videre. Vi gik ind i en butik som hedder 10 20 30 og i den butik havde de det hele man kunne ønske sig og det var også pænt billigt og det var meget godt. Amalie købte lidt forskellige ting hun manglede: en øjenbryns børste, nogle makeupsvampe og lidt andet. Jeg købte en blyantholder, vanter, ører buffer og til sammen købte vi kunstige negle i stedet for at købe en hver og bruge flere penge gik vi sammen for at købe det. Resten af dagen er gået med med at spise lækker aftensmad og ellers bare slappe lidt af. Nu vil vi fortsætte afslapningen med en god film og lidt slik. 









Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-