Hjemturen

Det er min allersidste dag på campingpladsen. Vi kører hjem efter morgenmaden og jeg ville gerne have været henne ved Spar forat købe slik til hjemturen. Men det nåede jeg ikke fordi at vi kørte lige på det tidspunkt da butikkerne åbnede. Imens vi kører på vej hjem hører jeg musik.Jeg elsker og hører musik men jeg kan bedst lide og hører Justin Bieber musik så det hørte jeg på vejen hjem næsten alle hans album. Vi var lige inde for at få noget diesel på min fars bil og min mor og jeg gik ind på tanken og købtenoget bland selv slik. Min mor købte også noget lækkert til kaffen senere idag.Da vi så kommer hjem skal jeg gå med Mollie bare en lille gå tur for hun harnæsten ikke været ude og blive luftet på hjemturen. Efter jeg har gået med Mollie hjælper jeg min mor med at bære ind. Nej ikke hjælper men SKAL bære indfor noget af det er jo også mit. Jeg kigger i postkassen for at se om min top-bikini var kommet men det var den ikke. Jeg sendte den søndags og postkassen bliver først tømt om mandagen klokken 20:45 så de for den først tirsdag. Demsom arbejder i butikken har jo også påskeferien så jeg tror jeg for den i denne her uge. Heldigvis har jeg fået mit Vi Unge blad som jeg har ventet rigtigt land tid på. Jeg skal pakke mine ting ud og jeg har en masse ting som jeg skalhave pakket ud. Jeg tog alt for meget tøj med som jeg næsten ikke kom til at bruge. Det husker jeg til næste gang jeg ikke skal være så langt væk. Bare lidt tøj ikke næsten hele enes skab på sit værelse. Så meget havde jeg ikke med hvis i tror det. Jeg skynder mig og pakke ud så jeg kan nå og se de sidste afsnit på Netflix af Gossip Girl. Jeg nåede lige de fire sidste afsnit fra sæson 4. Der er rent faktisk 6 sæsoner men der er ikke seks sæsoner på Netflix. Så jegbliver nødt til at købe de sidste sæsoner eller jeg kan også bare købe allesæsonerne i en helt pakke. For hvis jeg ser de sidste på nettet udenundertekster kan jeg ikke forstå så meget af det. Så det er bedre jeg køber demhvor jeg selv kan sige hvad for en tale jeg vil have de snakker og underteksterne selvfølgelig. Jeg syntes underteksterne er det vigtigste på en engelsk film og selvfølgelig også andre sprog men jeg kan bedst lide engelskefilm. Jeg skal snart over i campingvognen og hente nogle par sidste ting som jeg mangler over i mit hus. Efter aftensmaden skal jeg gå en tur med Mollie. Når jeg kommer hjem fra gåturen med Mollie spørger jeg mine forældre om vi ikke kan se the twilight saga breaking dawn part 2. De siger de ja til men de skulle lige se noget på tv'et inden vi begyndte os se den. Det handle noget om to brødre som skulle svare på spørgsmål og så ligge alle de penge på disken som de havde optjent.. Det er næsten ligesom hvem vil være millionær. 





Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-