Sidste skoledag for 9. klasserne!

Da klokken blev 09:00 blev der kastet karameller i en time så da klokken var lidt over 10:00 delte vi karameller ud. Jeg syntes ikke vi fik særlig mange karameller som vi plejer og få alle de andre år men niende klasserne gav ikke særlig mange karameller ud men de havde nok heller ikke købt særlig mange. Altså jeg aner det virkelig ikke men det kan også være lige meget. Derefter da vi havde fået delet alle karamellerne ud gik vi ud og spillede rund bold. Klokken 11:00 skulle vi ind i aulaen for at se et stykke som niende klasserne altid laver til deres allersidste dag. Derefter skulle vi spise frokost og vi kunne gå ud på banerne og få barberskum men det ville jeg ikke. Det skal jeg helt klart måske når jeg går i ottenede klasse tror jeg men er ikke sikker endnu om jeg vil det dertil. Klokken 12:30 skulle vi se fodbold hvor nogle af niende klasserne spiller med lærerne og vi starter med at drengene spiller og bagefter skal pigerne spille fodbold. Hele syvende årgang skal rydde op efter niende årgang det er sådan en regel vi har på vores skole og jeg kan ikke lige det. Der var heldigvis ikke særlig meget og rydde op så vi kunne komme hurtigere hjem og det var dejligt. 







Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-