Tidligt op

Idag var der en som havde sagt uret til klokken 06:00, 07:00, 08:00 og 09:00. Jeg syntes det var rimelig tidligt men det var der nogle som der ikke syntes. Der var mange af drengene som ikke gad og op. Jeg stod op lidt i otte eller ni tiden. Da Laura og jeg havde fået noget tøj på gik vi ned til drengene og sagde nu skal vi snart have morgenmad og ingen af dem ville med op. De havde vidst ikke sovet særlig godt i nat eller nogle havde ikke sovet særlig godt i nat fordi at vi manglede en dyne og jeg troede sådan set at når man sover ude ved nogen så har man også selv dyne og alt sådan noget med fx tandbørste, ting og sager osv. Da vi havde spist gik vi nedenunder og fik snakket lidt og hygget os rigtig meget. Vi legede med nogle ting jeg havde stående altså det er sådan en ting man bruger til trappen hvor man kan få den ned men bare ikke op kan sådan ikke huske hvad den hedder. De tog cirka hjem klokken 12:00 fordi jeg skulle lave lektier og det tror jeg også alle de andre skulle udover kun mig. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-