Fødselsdag hos min onkel

Idag skal jeg til fødselsdag hos min onkel. Vi skal være er klokken 12:30 og vi kommer lidt for sent men ikke særlig meget. Da vi ankommer spørger de hvad jeg har lavet med mit knæ og alt sådan noget også fortalte jeg selvfølgelig hvad der skete. Vi gik uden for og sad imens de lavede frokost klar. Så vi fik noget og drikke og skulle sidde udenfor i den varme sol og spise chips. Derefter skulle vi have en hel stor byfe med masser af gode ting. Efter jeg havde spist lidt fik jeg ondt i maven. Vi snakker lidt og skålede. Vi ventede lidt og så fik vi dessert og der var rimelig meget på der var 2 brownies, vanille is, et hindbær og noget hindbær eller jordbær skum det smagte rigtig godt men jeg kunne desværre ikke spise det hele for jeg troede ikke vi skulle have sådan en hel stor dessert. Jeg troede bare det var en hel almindelig is men næ nej det blev en meget stor is. Så skulle de voksne have kaffe og te. Min tante gav mig en ny trøje. Der kommer billeder af trøjen imorgen og den er rigtig flot det syntes jeg i hvert fald selv. Da vi kom hjem skulle vi næsten ikke have noget aftensmad vi havde tænkt og tage steg idag men det skulle vi ikke have alligevel. Så jeg fik frugt til aftensmad og mine forældre fik en rugbrød. Vi var virkelig mætte dengang da vi kom hjem. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-