Drenge på besøg + de skulle sove her

Idag har jeg bare siddet og lavet lektier næsten hele dagen og lige pludselig ringer Laura til mig efter vi havde spist meget godt timeing. Hun spurgte om vi skulle tage hen og spille tennis og jeg sagde selvfølgelig ja men da hun kom havde hun ikke taget tingene med fordi hun troede at det ville komme til at regne og det ville det også. Da hun kom spillede vi kort derefter gik vi en tur. Nogle af hendes og mine venner ringede til hende for at spørger om de måtte sove sammen hjemme hos mig og det måtte de gerne. Det nogle fra vores årgang og nogle andre jeg kendte. Vi tog over i Fakta Quiz og så tog vi hjem hvor vi spillede kort igen også cyklede vi en tur hvor vi ville se os omkring. Det kom først lidt i 22:00 men de kom cirka 10 minutter over 22:00 men der var ikke rigtig noget vi sådan skulle nå. Vi havde tændt disko lampen og der sagde en af drengene jaaa til han kunne godt lide den. Vi gik indenfor og hentede sodavand og chips til dem og selvfølgelig også os. Vi snakke for det meste og kiggede på vores mobiler og legede en leg men den leg legede vi ikke særlig længe fordi klokken var mange og vi var meget trætte nogle af os var ikke alle. Vi gik i seng og de syntes at vi gik meget tidligt i seng men det syntes jeg ikke for jeg var virkelig træt. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-