Virkelig fed dag! Det skal vi gøre igen

Idag skal jeg i byen, biografen og det er længe siden jeg har været sammen med min veninde Sofie. Vi starter med at gå ind i Netto og købe det vi skal og bagefter går vi ind og får billeterne køber slik og popcorn vi spiller lige inden filmen starter og vi skal se Alle for to. Derefter da vi var færdig havde vi cirka halvdelen af vores popcorn tilbage. Jeg fik købt 2 mascara, 2 sommertrøjer, 1 hjertepude, 2 rammer i 15*15, nyt cover også tror ikke at jeg købte mere. Jeg ville rigtig gerne købe nogle solbriller inde i Gina Tricot for 60 kroner. Men jeg ved ikke om jeg måtte købe de samme solbriller som min veninde. Det er bare fordi jeg mangler sådan nogle sorte solbriller har kun hvide solbriller og jeg syntes ikke at hvide solbriller klæder mig fordi jeg har sort hår og mørk hud fordi at jeg jo kommer fra et andet land end andre mennesker. Vi går hjem til mig og Sofie hjælper mig med at lave mine 2 rammer med et billede af Mollie og jeg inde i. Det bliver perfekte og Sofie hun er bare så god til det så jeg syntes hun skal have noget for det. Så jeg vil give hende et Vi Unge Blad hvor der er enten er Justin Bieber Postes eller One Directions Postes og jeg håber inderligt at det Vi Unge blad jeg køber at der er Justin Bieber Postes og ikke One Direction. For jeg er ikke lige så meget fan som One Direction ligesom Justin Bieber. Vi kigger lidt på det som jeg har optaget ved Justin Bieber Koncerten den 20 April og hun hjælper mig med at finde ud af og prøve iMovie. Vi hører musik imens, hygger, snakker og fjoller. For jeg kan ikke finde ud af en skid med min nye MacBook computer men jeg spørger altid nogle som er gode til det eller på Facebook i en gruppe med masser af søde og rare mennsker som vi hjælpe mig. 




Man fik en pudse klud med til coveret ret sejt













Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-