Hader lektier over alt på Jorden

Efter morgenmaden skal jeg gå direkte igang med mine lektier fordi at jeg gider ikke og lave mine lektier i denne her bare lille bitte ferie. Jeg vil gerne slappe af og alle mulige andre ting som fx. og være sammen med mine veninder. Jeg starter med at gå i bad og bagefter starter jeg med at lave dansk og bagefter historie som næsten tager hele dagen. Jeg sætter mig ud til min mor og far fordi de siger udenfor min mor ligger og soler sig og min far ordner hans cykel som han ikke kan lave så han skælder ud på os eller os så snakker han bare med sig selv det har jeg faktisk ikke fundet ud af endnu men pyt skidt det handler ikke om min far i denne blog men mere om mig og hvad jeg laver i min hverdag. Nå men nok om det videre med mig. Efter min far har lavet hans cykel går vi over i den nye butik som nu hedder Fakta Q jeg har vidst nævn den før eller sådan noget. Vi går over og handler og jeg blander lidt bland selv slik. Da vi kommer ud fra Fakta Q kan jeg se Magnus Færemann og Lasse stå bag ved min mor og jeg og jeg tænker bare "FUCK" nej nu skal vi ud af denne her butik. Jeg skal godt nok ikke være i nærheden af dem. Vi går så ud til Mollie og går over til Pips hvor de har Italiensk frisk og selv lavet is. Det smager det samme som nede på Italien og det er jo bare godt. Så behøver vi ikke og kører hen til en Dolce Vita. Vi tager hjem og jeg skynder og tage min jakke og sko af og jeg går op og laver videre på mine lektier. Min far er igang med at se cykelløb og min mor går frem og tilbage i huset fordi hun syntes der skal være pænt og orden. Jeg går ned til min mor ned i stuen fordi jeg ikke kan finde noget om nogle kvinder under den franske revolution. Så hun hjælper mig med resten af spørgsmålene og da vi er færdige med historie skal jeg læse en masse sider om det vi lige har lavet sammen det er bare så nederen men det er fordi at jeg skal kunne forstå de lektier jeg laver og ikke bare lave mine lektier fordi jeg skal lave dem man skal jo også forstå det. Jeg går så op på mit værelse med tingene og vi skal allerede spise aftensmad og til aftensmad skal vi have en steg, bagt kartoffel, sovs og grøntsager. Da jeg begynder og hælde sovs op på min tallerken kommer jeg næsten til at vælte alt sovs ned over mig endda på min trøje, shorts, stol og den pude jeg sidder oven på. Så klodset jeg er nu om dage altså det kan jo ske for en hver men man gør det jo ikke med vilje. Jeg skynder mig og gå ud til vasken i køkkenet fordi at jeg har fået et brændsåre på min langefinger og det er nemlig den midt i og det gjorde pisse ondt. Det gør stadig ondt hvis jeg rør den og efter jeg har spist aftensmad og Mollie har fået noget. Så skal vi ud og gå en aften gå tur med Mollie det plejer jeg altid og skulle. Vi går ikke særlig langt for det orker jeg ikke rigtig om aften bare sådan en lille og dejlig gå tur. Da vi går over på den anden side af vejen kommer der en anden hund som jeg slet ikke har set som Mollie gerne vil hilse på og sige hej. Mollie hun elsker og sige hej til hunde og hun skal bare hilse på hver hund hun ser men de store hunde gider hun ikke og hilse på fordi der er nogle store hunde Mollie er meget bange for jeg ved ikke lige hvad der er sket imens hun var lille men sådan er hun bare. Da jeg kommer hjem med Mollie sender jeg en masse Snap med Freja som faktisk har hjulpet mig med mange ting og jeg kan faktisk godt sige en masse ting til hende uden at hun siger det videre. Det er godt at vide at man har sådan en god veninde som vil holde på hemmeligheder. Jeg skal tage en is med op til min mor og bagefter går jeg ned igen med min jakke og sko og bagefter går jeg på i køkkenet hvor jeg finder mit bland selv slik som jeg spiser om aften men bare rolig jeg spiser skam ikke alt slikket. Jeg gemmer altid noget til imorgen og nogle gange kan jeg gemme det til tre dage eller sådan noget fordi jeg ikke lige er så sulten. Da jeg kommer op på mit værelse kan jeg se at der er kommet Paradise Hotel nummer 69 ud og den skal jeg bare se. 

Da jeg brændte mig da jeg sad ved spisebordet kig i den som er rød/lyserød






Demi Lovato , Miley Cyres og Selena Gomez øjne og øjenbryn

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-