Tivoli Friheden igen

Idag efter skole skal jeg med i Tivoli Friheden sammen med klubben og alle mine veninder og venner fra klassen. Bussen kører klokken 14:15 så det er derfor at vi for lidt tidligere fri fordi vi skal jo også nå at komme derned for ellers så kommer vi ikke med. Jeg skynder mig og cykle ned i klubben og gør mig klar til de ting jeg skal have med. Jeg får en kasket på i bussen men så er der en af mine venner som prøver og tage den fra mig men jeg rykker mig være gang. Vi følges alle sammen derind også bliver der hurtigt sagt noget også skynder vi os og løbe hen til en forlystelse. De skal prøve Orkanens Øje den gider jeg ikke og prøve for jeg kan ikke lige sådan nogle vilde forlystelser ved ikke hvorfor men det kan jeg bare ikke. Så tager vi ind i 5D huset og derefter hurlumhejhuset og bagefer tager vi en tur i Radiobilerne. Vi bliver skilt ad fordi nogen vil prøve en forlystelse som de andre ikke vil prøve. Så vi prøver Tyfonen og bagefter tager vi over til Dragen og den prøver vi 2 gange i træk fordi der ikke er så mange som står i kø også kan man jo ligesom godt prøve den igen. Jeg skriger bare helt vildt og de andre griner over mig fordi den ikke er særlig vild men jeg syntes den kilder i maven. Vi prøver og ringe til Eline for at spørger hvor hun er henne og hun skal til at prøve Pegasus sammen med hendes lillesøster for det har Eline lovet hende sammen med en anden veninde. Vi går over hvor vi de voksene sidder fordi der er en som græder så vi skynder os derover men da vi så kommer der over så græder hun ikke alligevel. Jeg siger jeg er meget sulten og vi skal vente på Eline men jeg siger om hun ikke bare kan komme der over hvor vi skal have aftensmad. Vi tager en tur op i Pariserhjulet men det er lidt kedeligt men der var ikke så mange andre ting jeg vil prøve fordi jeg fryser og der er hellere ikke så mange forlyster i Tivoli Friheden som jeg kan lide og prøve. Vi køber næsten alle sammen en China menu for 59 kroner hvor man selv kan blande hvad man vil have i. En af mine veninder og jeg skal vente cirka 15 minutter for at der kommer ris også går vi over til de voksene og spiser det og bagefter vil Laura gerne prøve Cobraen men hun kommer så ud igen så vi spiser China tæt på Piraten og derefter smider vi resten ud og går over til de voksne igen. Vi går ind og køber varm kakao til Laura og lidt slik og en candyfloss til mig. Derefter går vi lidt rundt går over til de voksne igen og bagefter går vi over til bådene som vi ikke har prøvet endnu. Vi skynder os og prøve dem men det går selvfølgelig ikke særlig godt Laura har hendes solbriller rundt om sig og dem taber hun selvfølgelig ned i vandet. Ikke ret godt for det var nogen meget dyre solbriller men heldigvis fik hun dem op igen hun fik et net og prøvede at finde dem og jeg prøvede bådende imens. Vi skulle gøre os klar så vi skulle hen til de voksne og ud til bussen. Vi var cirka hjemme 20:45 og Josephine og jeg vi følges ad på vejen hjem fordi vi boede på den samme vej. Der var en dreng over på den anden side som kiggede virke underligt på os og han stirrede rigtigt meget på os. Vi skyndte os hjem og glemme alt om ham den underlige dreng.




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-