Fodbold!

Idag har jeg været i skole og vi startede med at have Fysik til morgenbånd og bagefter skulle vi også have Fysik og Kemi. Jeg syntes sådan set er det er rimelig kedeligt. Vi for vores rapport opgave med hjem som vi skulle lave i faget Fysik og Kemi. Nu havde vi frikvarter og jeg lavede ikke rigtig noget jeg gik bare lidt rundt og kiggede og spurgte hvad folk lavede. Efter frikvarteret skulle vi have idræt udenfor fordi niende klasserne skulle have eksamen men vi spillede Stratego og bagefter måtte man vælge imellem Konge eller Fodbold og jeg valgte Fodbold. Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg valgte fodbold men jeg syntes at jeg gerne vil spille det for det er længe siden at jeg har spillet det. Alle råbte godt Line og det blev jeg bare glad for kan godt lide når folk siger at jeg gør det godt men jeg scorede desværre ikke nogle mål men det er da bedre og røre bolden i stedet for bare og stå og lave ingenting. Jeg kunne få boldet over fra Sebastian jeg forstår det simpelthen ikke. Derefter skulle vi have nye hold i hjemmekundskab og jeg blev sat sammen med Jeppe og Anton heldigvis nogle folk som jeg kender i stedet for at det er nogle folk som jeg ikke ved hvem er og aner en dyt om dem. Jeg snakker med Anton på Skype og det var meget hyggeligt men vi nåede ikke og snakke i særlig lang tid fordi han skulle et eller andet. 



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-