Kigge på en ny cykel

Idag vågnede jeg klokken 08:00 fordi at vi skulle ud og kigge på en ny cykel til mig og mine forældre vi skulle nemlig alle sammen have en ny cykel. Da vi var færdig med morgenmaden skulle jeg lige have en gang bad. Derefter lægger jeg noget makeup på også er jeg klar til at tage af sted. Vi starter med at kører ud til Storecenter Nord og min far troede at der var Fri cykler der men det var der ikke der var nemlig nogle helt andre cykler. Men de cykler som de havde i Storecenter Nord dem kunne jeg ikke så godt lide men det gad jeg da bare ikke og sige. Vi kørte så ned til Fri bike cykler for at få en cykel til mig jeg så en meget flot mørke lilla og en meget flot sort, men jeg kunne bedst lide den mørke lilla. Nu kørte vi også hen til Jensen cykler hvor jeg skulle se på en meget cool cykel som min far havde set da han var der inde og kigge lidt på nogle cykler. Jeg så en meget pæn grøn en men jeg syntes at den grønne var rimelig skrigende men jeg kunne selvfølgelig også få den model i den grønne i hvid, sort og rød. Men jeg syntes de alle sammen de var lige pæne men jeg kunne simpelthen ikke vælge mig. jeg spurgte min mor hvad hun syntes og hun syntes jeg skulle bestille en cykel fra Jensen cykler enten i sort eller hvid men nu var det jo ikke hendes vælg. Men hun kunne hører på mig at jeg gerne ville have den mørke lilla cykel. Vi kørte over til den mørke lilla cyklede igen og jeg prøvede den endnu engang. Jeg tog den mørke lilla cykel og jeg skulle bare have en anden støttefod på for de almindelig støttefødder virker ikke til mig alt går bare galt. Så det vil jeg ikke resikere endnu engang. Så jeg heldigvis en anden støttefod på og jeg skal også have en til lås end bare en for de kan jo nemt blive stjålet når de er helt nye og det vil jeg helt ikke have at den bliver. Jeg skal først hente den på onsdag klokken 17:00 sammen med min far for cykelen skal op i traileren fordi den kan ikke være inde i vores store bil. Vi kører videre for min mor skal ud i Harald Nyborg for at kigge på en el cykel som hun kan cykle med når hun skal cykle på arbejde for hun gider ikke og have en almindelig og cykle til arbejde. Der er simpelthen for lang kø for man skal skrive tingene ned på en saddel også skal man vente til det bliver ens tur og de skal hente tingene ude på laget så det kommer sikkert til at tage nogle par timer. Vi går ud igen og vi skal have noget og spise. Vi skal have McDonald's og jeg ser en masse citater jeg skriver ned på min mobil som jeg vil bruge til et eller andet. Vi kører ud og handler hvor vi plejer vi skal have købt ind til næste uge og meget andet. Min mor og jeg går ind i Kvickly og min mor siger at vi skal have at bus kort på 2 zoner også tager damen selvfølgelig et gult buskort op men det skulle have været et blåt fordi de gule buskort det er de voksnes og det blå er børn indtil under 15 år. Damen tror at vi skal have en buskort til min mor men det er til mig fordi at jeg skal bruge den imorgen til toget da jeg skal ind i byen sammen med min veninde imorgen. Hvor vi virkelig bare skal hygge os virkelig meget. Det glæder jeg mig vildt meget til. Da vi kommer hjem begynder jeg på matematikken og min far skal hjælpe mig efter lidt tid kommer min onkel på besøg for at sige et eller andet. Han sidder og snakker med mine forældre længe og alt muligt. Efter jeg har lavet lektier skal jeg gå med Mollie og bagefter når jeg kommer hjem skal jeg tørre støv af på mit værelse det er vidst længe siden jeg har gjort det. Jeg vil også rydde og i mine produkter fordi jeg syntes jeg har alt for meget makeup, tøj og meget andet. 












Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-