Lektiedagen -.-'

Idag skal jeg lave lektier hele dagen fordi jeg ikke fik lavet mine lektier i ugen og jeg kunne ikke nå og lave de lektier vi fik for i fredags fordi jeg tog jo i klub og kom hjem klokken 16:15. Da jeg kom hjem lavede jeg kortet til min kusine og bagefter skulle jeg i bad og finde tøjet frem til om lørdagen. Jeg skal lave dansk lektier, engelske lektier og matematik lektier. De tager sådan cirka hele dagen og lave dem men jeg er sådan cirka færdig ved 16:00 og jeg begyndte lige efter vi havde spist morgenmad så cirka ved 09:00 tiden. Efter det kiggede jeg lidt på min nye MacBook som jeg jo fik i min konfirmationsgave. Jeg gik tidligt i seng for jeg var meget træt for det havde jeg også været en meget hård weekend ligesom sidste sidste weekend da vi var til Justin Bieber koncert og dagen for skulle jeg hjem til en veninde og sove sammen med nogle andre veninder og venner men jeg kunne ikke rigtig sove fordi de alle sammen larmede rigtig meget. Men jeg prøvede og sove så godt jeg kunne men det gik vel okay syntes jeg. Nu vil jeg slutte for denne gang. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-