Projekt-uge

Idag skal vi have projekt-uge på hele 7 årgang. Jeg skal skrive om familiekonflikter og vi har idag og indtil torsdag. Torsdagen skal den cirka være klar og fredag skal vi fin puse den opgaven fordi nu her på fredag er det jo sidste skoledag for 9. klasseerne så de skal smide kamameller ud til alle klasserne og dem der for flest kamameller papir vinder en kasse sodavand til hele klassen. Vi har aldrig prøvet og vinde før og det skal vi bare i år. Næste uge mandag og tirsdag skal vi fremlægge og jeg hader bare fremlæggelse. Klokken 12:00 skulle jeg til min egen læge og derefter sendte hun os til skadestuen hvor jeg skulle have fået taget røntgenbilleder fra alle fire vikler. Derefter skulle vi op til lægesekretær hvor vi skulle sige at vi havde fået taget røntgenbilleder. Det gjorde vi så og derefter skulle vi vente inden på skadestuen i deres venteværelse. Vi kom først ind lidt i 2 så vi kørte cirka hjem da den var tre eller sådan noget i den stil. Min mor og jeg kom hjem og min far skulle hente min cykel oppe fra skolen af også skulle han cykle på den hjem og så fik jeg et underligt syn for altså min cykel er virkelig lille og den kan han godt nok ikke passe men jeg tror at han gjorde det og hvis ikke satte de den bare ind i min mors bil også kørte de med den hjem i stedet for. De sagde at jeg skulle stække mit knæ ud normalt for hvis jeg ikke gør det kommer jeg til gå i knæet resten af mit liv hvis jeg ikke for strækket det ud nu og jeg skal heller ikke støtte for meget på det og jeg skal også træne og stække det ud. Imorgen kommer jeg ikke i skole fordi imorgen skal jeg stække ud i mit knæ så det kommer til at blive normalt igen men jeg kommer i skole på onsdag igen håber jeg selvfølgelig. 




Outfit Of The Day





Sko!
Jeg har set de her sko som min veninde har fået og dem vil jeg vildt gerne have


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-