Matas med veninden

Idag tog jeg hjem til Amalie efter skole. Vi tog op i Matas hvor Amalie skulle have noget hårspray, vand fast mascara og hårolie. Hun har 2 gavekort på i alt 250 kroner det var mange penge. Vi kiggede rigtig længe fordi hun ikke rigtig vidste hvad hun skulle have. Vi cyklede så hjem til hende igen og jeg skulle næsten snart hjem. Da jeg næsten lige var kommet ind af døren var min far lige kommet hjem også skulle vi kører ud og hente min nye cykel. Jeg glæder mig rigtig meget til at få min nye cykel og endda og cykle på den. Altså jeg har stadig den gamle hvis det kommer til at regne og hvis solen kommer til at skinne cykler jeg på min nye cykel. Da jeg kommer hjem tager jeg 2 tur med min nye cykel ned af vejen også skal vi alledede spise aftensmad og derefter skal jeg som altid gå med Mollie efter aftensmaden. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-