Møde senere end klassen

Idag skal jeg møde klokken 09:20 senere end de andre fordi jeg jo ikke skal have Fransk. Så i dansk timen fik vi en is lige ud i det blå fordi vores klasselærer havde haft fødselsdag i lockouten da vi jo ikke havde været i skole. Vi spiste isen og gik igang med at fordele grupperne. Alle er med i en gruppe undtagen 2 personer. Så havde vi frikvarter og næsten alle pigerne gik udenfor for at sjippe og have det sjovt. Klokkerne ringede og der var ikke nogen som tog sjippetovet med ind men jeg hjælp med det selvom jeg ikke ville tage det dumme sjippetov med ind. Vi skulle have kedelig matematik som normalt. Vi skulle lave noget på Microsoft Excel hvor vi skulle svarer på nogle opgaver i arbejdesbogen. Jeg skyndte mig og cyklede hjem men jeg mødte en veninde på vejen som hed Nanna. Jeg cyklede hjem og begyndte og drikke en masse fordi jeg er med i noget på Skejby som hedder hjernehindebetændelsen jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal kalde den. Der var slusch ice i stedet for popcorn der plejer og være popcorn i stedet for slusch ice med smagen, blåbær, coca cola og jordbær. Der kom en som arbejde der og sagde at jeg ikke måtte drikke slush ice fordi jeg skulle have taget min temperatur inde i munden. Så jeg gav den til min mor men hun sagde at jeg måtte tage noget bagefter jeg havde taget min temperatur. Vi ventede lidt inden det var vores tur og det blev vores tur med hurtigt. Så jeg fik stukket en ting ind i min højre arm og hun sagde at jeg skulle slappe mere af end at jeg skulle spænde i min krop for da jeg spændte i min krop gjorde det bare mere og mere ondt og jeg kunne mærke det. Efter jeg blev stukket skulle vi vente en halv time lige inden vi måtte gå fordi de skulle se om der skete noget da man var færdig. Så min mor og jeg så en pige med 2 brækkede arme og min mor hun var så pinlig så hun spurgte en dreng om hvad der var sket. Drengen sagde at hun brækkede hendes begge hænder eller arme i idræt fordi hun vidst skulle lave noget hvor hun skulle snøre rundt eller hoppe rundet hvor hun skulle lave noget med hendes hænder jeg aner ikke hvad de hedder. 




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-