Anne's Konfirmation

Det starter med at jeg skal vågne klokken 06:30 men jeg sover vidst lidt længere. Anne's konfirmation stater klokken 11:00 så vi skulle jo meget tidligt op for det tager nemlig lidt tid inden vi er der oppe. Vi starter med at kører ud til nogle venner fordi at de skal passe Mollie og bagefter kører vi videre ud til min farmor fordi at vi skal hente hende med ud til Anne's konfirmation. Vi ankommer meget tidligt jeg tror sådan cirka vi var ved kirken cirka lidt i 10:17 men Anne kom lidt i 10:30. De skulle have taget klasse konfirmations billeder inden de skal ind i kirken og min far han når lige og få taget nogle gode billeder af hendes klasse som de kan få og kigge i når vi er taget hjem eller dagen efter. Vi tager hjem til Anne og Anne begynder og åbner gaver og telegrammer og resten af gæsterne begynder og komme. Vi går ud i teltet og teltet er helt grønt jeg tror det er grønt fordi det er hendes ynglingsfarve. Anne starter med at sige hendes tale den lyder meget ligesom mere men bare med lidt mere fyld på. Vi starter med at få forret og hovedret. Senere går vi ud og spiller fodbold sammen med drengene så kommer der dessert med frugt, to slags is og en chokolade kage, småkager og meget andet. Børnene skiftes til at være i superbrydningdragterne og der kan desværre kun være 2 par gang. Anne går over til drengene i parken for at se hvad de laver der og som sædvanlig spiller de bare fodbold og det er rimelig kedeligt. Jeg kan ikke lide når man spiller fodbold også nogle af drengene skuder hårdt det hader jeg. Det er derfor jeg ikke er særlig tit med til fodbold men nogle gange er jeg fordi jeg ikke gider og lave det andet. Vi går over til Iben Anne's veninde og nabo vi finder en tennisbold som vi spiller syv-stjerne med. Efter vi har sådan cirka spillet tre runder med hvor man kaster med begge hænder og griber med begge hænder derefter skal man så enten tage højre eller venstre hvad for en man bedst er god til og gøre det samme med dem som man gør med alle de andre gange. Da vi sådan cirka var færdige gik vi over i haven og derefter skulle vi hjem. Vi skulle kører Anne's kusine på hendes mors side hjem fordi hun bor også i Århus så hende kunne vi lige så godt have med hjem nu når vi skulle den samme vej. Hun boede bare så inde i byen men det gør jo ikke rigtig inden forskel vi skulle jo den samme vej lige meget hvad.







































Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-