Fysik og Hjemmekundskab

Så har vi haft fysik og i p-fag har vi nogle af os hjemmekundskab. Jeg vil lige fortælle jer lidt om hvordan tennis gik idag jeg kunne ikke løbe, ikke rigtig spille tennis, men jeg tog der over fordi jeg selvfølgelig gerne vil spille tennis og blive rigtig god. Men jeg kunne ikke rigtig være med til så meget af det vi lavede. Da vi spillede konge spil så startede jeg med at være sammen med Markus, de sagde alle sammen at vi lignede hinanden på en brik bare undtagen briller og sko, men ellers så lignede vi hinanden. Da vi ikke fik bolden over første gang så skulle Markus løbe 2 runder fordi han også skulle løbe min runde for jeg kan jo ikke løbe på grund af at jeg faldt på min cykel og fik 2 sår så jeg kan sådan set ikke rigtig løbe. Konge spillet handler om at man for 3 flugter og hvis man rammer dem alle unden og få dem uden for siden kommer man over og være Dronning og Konge men det er kun hvis man rammer rigtig og vinder hvis ikke skal man stille sig over bag i køen. Vi starter på nyt spil og der er jeg sammen med Jeppe og han skal også løbe på grund af at jeg ikke kan løbe. Vi tager en ny runde igen hvor jeg er sammen med Anton. Han kan heller ikke rigtig løbe fordi at han har ondt i hans hæl men han halter på vejen. Han skulle også løbe 2 runder rundt op banen der hvor vi spillede. Jeg havde tænkt mig at sige at han heller ikke kunne løbe, men jeg glemte det helt. Da jeg kom hjem fortalte jeg min mor det og hun begyndte bare og grine og da jeg fortalte min far det syntes han at det var underligt og han sagde at jeg skulle bruge den men jeg sagde at jeg ikke kunne bruge den. 






Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-