Nail art..

Jeg har forelset mig i negle.. HAHA :P! Jeg mener jeg forelsket mig i flotte nail arts..
Jeg syntes virkeligt det er så flot, og det er SÅ inspirerende med, 
alt det flotte man kan lave hvis man bare øver sig! 
Så hvis du er nybegynder har jeg fundet en god video som du kunne se :P
Hvis du ikke kan finde sådan en ting ting ting :P Så kan man bruge sådan nogle "måner" formet ting, som man kan købe til et manicure sæt!  :P Jaaa, undskyld men jeg er ikke så god til at forklare :*
Man kan jo finde en masse gode, og nemme på YouTube :P 
Men jeg vil helt klart prøve den første for den er enkelt og så flot :P
Ligger et billed ind når jeg har ordnet det :P ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Lavet af min veninde Martina!!
Her er Martina's blog: Martiiiina!!!:*<3

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-