Min veninde har det skidt -.-'

Idag skal jeg bruge min dag på at stække mit ben ud og lave lektier.
Min mor har fået hendes el-cykel hjem så vi kan vi cykel en tur,
hvis jeg altså kan cykle med mit ben.
Lige nu skriver jeg med min veninde som ikke har det særlig godt fortiden
så jeg prøver sådan og opmuntre hende op. 
Så hun kan komme i bedre humør.
Jeg kan virkelig ikke lige når folk har det skidt eller er kede af,
det sådan noget hader jeg altid.
Jeg vil altid have at mennesker har det godt.
Jeg håber virkelig det bedste for hende og alt det gode. 
Hun fortjener det bedste og alt det gode.
Jeg ved godt at vi har haft vores op og ned tur og alt sådan noget.
Vi har ikke været særlig gode veninder i en periode,
men jeg tænker måske at vi måske kan glemme alt det,
 der er sket i fortiden og glemme det.
Kunne ikke leve uden hende hun er vare perfekt, 
hun har hjulpet mig med næsten alt. 
Vi kom nogle gange op og skænds og sådan noget. 
Jeg håber virkelig at hun for det bedre men det går hun,
 i hvert fald ikke lige nu ved jeg.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-