Ikke mere tøj til mig! -.-

Efter skole var jeg i byen med min veninde på vejen. Vi er tit i byen sammen for det meste for der er ikke særlig mange fra klassen som gider i byen men det er godt at hun altid vil det sammen med mig. Jeg købte en cardigan uden knapper altså sådan en meget lang en. Det er lidt svært og sige hvordan den ser ud og sådan noget. Så købte jeg også Justin Bieber Summer Edition den kan man vidst kun få i år eller sådan. Jeg har bare hørt at når der ikke er flere kan man ikke købe flere men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro på. Jeg købte et par sorte solbriller det er meget gode og have på. Så gik vi ned tæt ved Magasin og købte en lille Bobble Tea. Derefter gik vi op af for at købe fredags slik og bagefter gik vi ind i Bruuns Galleri igen fordi jeg gerne ville have en cap og nogle nye snørebånd til mine converse. Jeg tog over til over til Tennis lidt i ni og derefter tog vi over til Nanna hvor der også var nogle andre der over også hyggede vi os lidt sammen. Der var nogle der skulle hjem 22:30 og jeg tog hjem 22:45 fordi jeg var meget træt og alt sådan noget så det var vidst okay med dem det tror jeg i hvert fald eller sådan noget. Jeg sagde farvel men jeg tror ikke de hørte mig. Min far kom og over og hentede mig fordi jeg kan ikke særlig godt lide og cykle i mørke uden nogen. 









Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-