Mors dag!

Min far vækkede mig og jeg skulle op og stille tallerkner, mad og gaven klar til min mor vågnede. Min far kom hjem og han sagde at jeg skulle sige til min mor at der var morgenmad nu. Der lå tog gaver på bordet der hvor vi skulle spise morgenmad. Hun fik DNKY parfume, shower gel og body lotion. Min far vidste så ikke at hun også fik en hjertepude og en ramme med Mollie og jeg i. Det blev min mor rigtig glad for så jeg fik en masse kram. Senere på dagen havde min mor lavet en seddel med det jeg skulle huske og lave idag fordi når jeg for noget og vide og jeg så glemmer det så for jeg ikke tingene lavet men jeg kan da godt selv finde ud af hvad jeg skal lave. Efter frokosten tager min mor og jeg ud og handler i Rema 1000 for at handle det ind som vi mangler. Min mor hun elsker og købe blomster så hun køber selvfølgelig cirka 4-5 blomster vi skal have stående der hjemme. Jeg tror altså snart vi har nok blomster. Da vi sidder i bilen og er på vej hjem tager vi lige en mor og datter snak for det syntes jeg vi lige trængte til. Jeg snakker lidt med Martina og hun siger mange ting virkelig hurtigt fordi hun er så glad for at hun har fået købt hendes ny MacBook og hendes Canon kamera. Hun viser mig et billede med hende på hvor hun næsten lige har taget det men der er sådan en meget dum stol som ikke skal være der det ser altid dumt ud med stole i baggrunden. Efter aftensmaden skal jeg gå en tur med Mollie og når jeg kommer hjem skal jeg i bad, læse historie og se om han har fået lagt matematikfessor ind. Det havde han ikke det er sådan typisk Stephan. Jeg har lagt en masse billeder ind fra min konfirmation og i for linket lige her:



Jeg fik denne lille parfume af min mor fordi at hun har taget hele min DNKY parfume som jeg fik af Vi Unge Bladet og den havde hun bare brugt fordi at hun ikke havde mere parfume tilbage så derfor brugte hun min. Jeg ville gerne have min parfume tilbage. 
3 par sorte sokker for 23 kroner
Jeg fik 3 af de her pakker fordi jeg sådan mangler det og jeg kunne ikke få det inde i byen selvom jeg var der inde igår men de havde ikke nogle i mine størrelse for jeg bruger en meget lille størrelse. 
Martina flytter billeder og kan ikke rigtig finde ud af det

Er i gang med at lave mine takkekort
Justin Bieber og hans mor Pattie Mattle 
Justin Biebers mor var OLLG på mors dag så sødt af ham. 
Han sagde: Happy Mother's Day
Hans mor sagde: Today u r my OLLG and Love u
Han sagde: I Love my momma. Great night tonight.
Han gav hende blomster awww so cute!!!<3

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-