Uheldig dag og ikke heldig dag

Idag troede jeg at vi havde Fransk i morgenbånd så jeg kom 08:35 men det så ud til at vi havde fysik til morgenbånd men nu skifter det til walk and talk hele tiden men det skifter vidst snart om igen. Jeg siger bare at det var fordi at jeg havde sovet over mig men det var det jo ikke lige helt. Så har vi engelsk og vi skal læse en eller anden historie og meget andet jeg ikke vil fortælle. Frikvarter det elsker jeg over alt på skolen det er sådan set det enste jeg kan lide det er mit ynglings fag fordi man må lave lige det man vil. Så skal vi se videre på biologi filmen som vi var igen med at se sidste gang og nu kommer vi til 3 timers dansk. Men det går ret hurtigt syntes jeg vi skal lave videre på vores projekt. Eline tager med mig hjem så for vi en god dag meget lang tid siden vi har været sammen. Vi tager noget at spise og drikke og vi skifter tøj til tennis tøjet. Vi cykler over til tennis og vi skynder os for vi er lidt for sent på den det er vi altid når vi er sammen. Vi plejer altid og komme rigtig meget for sent det gjorde vi i hvert fald sidste år men det tror jeg ikke vi gør igen med mindre vi skal være sammen hver gang vi skal til tennis så kan det jo godt være. Jeg er sammen med 2 søde piger fra en anden skole som jeg syntes rigtig godt om og jeg tror også at de godt kan lide mig. Vi snakker alt for meget det syntes vores træner i hvert fald så vi skal tie stille men det kan jeg ikke rigtig men han sagde hvis jeg ikke tiede stille så skulle jeg samle alle boldende op helt alene og det vil jeg selvfølgelig ikke. Vi griner alt for meget og snakker for meget så jeg kommer ud og stå i 2 minutter fordi jeg snakker for meget. Jeg syntes altid hver gang jeg skal til tennis så er jeg meget hyper og oppe og kører og alle mulige andre ting men jeg ved ikke hvorfor. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-