Melodi Granprix og sove sammen

Idag holder jeg Melodi Granprix klokken 19:30 og det var både for drenge og piger der var ikke særlig mange der kom men der kom alligevel nogle par stykker. Laura kom klokken 18:00 fordi vi skulle spise sammen og sove sammen og Nanna kom lidt over otte. Derefter gik vi over til Fakta Quiz og da vi kom ud så vi 3 drenge som måske ville med. Vi ville ikke vente på dem så vi gik bare hjem med alt vores slik. Nanna og jeg ville ikke gå rundt med en masse slik i hånden fordi så kunne alle se hvor meget vi havde købt for og det var jo ikke lige nødvendigt. Så vi gik hjem og sad lidt udenfor og da det begyndte gik vi indenfor og så det. Så gik vi over på en fodbold bane vi skulle se hvem der spillede og derefter tog vi hjem bagefter også stod der 3 drenge udenfor mit hus. Derefter kom de indenfor og vi gik ned på mit værelse og vi tog coca cola og chips med ned. Så vi hyggede os dernede og snakkede og alt muligt andet. Vi snakke om en masse ting og så en af drengene gik over til mig for at sige ved side ved siden af mig og jeg tænkte bare nej hvorfor dog det. Men de andre sagde at nå men så går vi så kan i snakke alene. Lidt senere tog de hjem og vi så lige afgørelsen færdig sammen med pigerne og derefter hjælp vi Nanna med at følge hende hjem lidt af vejen fordi det er ikke særlig dejligt og gå udenfor i mørke så sent som det blev inden hun skulle hjem. Men vi havde i hvert fald hygget os og alt muligt andet.







Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-