CuteMac28

Da jeg vågnede i dag havde jeg fået en besked fra Martina på Facebook hvor hun havde sendt et link til mig på hendes nye kanal sammen med Annesofie som de laver sammen. De laver en hver uge sådan var det vidst det var sådan at jeg forstod det. Vil ikke være søde og abonnere på deres kanal og i for lige et link her: http://www.youtube.com/user/CuteMac28?feature=watch. Det ville være rigtig godt hvis ikke ville være søde og gøre det her for mine to dejlige veninder som elsker og lave videoer på youtube og meget andet så være meget sød til det her. Håber i kan forstå mig ret men jeg håber serøst inderligt at i vil abonnere og syntes godt om deres video. Her er deres links, så vi kan 'Be Bestfriends'
Blog: http://believer123.blogspot.dk
Facebook side: https://www.facebook.com/pages/Fie-Boisen/463840153689205?fref=ts
Idag i skoletiden lidt ved 10:00 eller sådan noget begyndte det os brande over ved Lystrup vej eller sådan noget tror jeg det ved og det var bare sådan helt sort røg. Jeg tror det var en genbrugs fabrik. Senere på dagen var røgen blevet til hvid og det så også ud til at det skulle til og regne men det var bare branden der over som var kommet helt op i himmelen. Der var nogle som hørte at vi måske skulle blive i skolen indtil klokken 16:00 men det ville jeg godt nok ikke. Vi skulle alle sammen være inden for og vi måtte ikke være udenfor fordi at det var røgforgiftning fra den der genbrugs fabrik. Vi skulle ringe til vores forældre for at spørger om vi måtte tage hjem oppe fra skolen af. Vi fik et opkald fra klassen hvor skolelederen sagde at dem som ikke boede ud mød Grenå eller Lystrup måtte gerne tage hjem men dem som boede meget tæt ved Grenå og Lystrup måtte ikke tage hjem. De skulle vidst blive til kl. 16:00 eller sådan noget jeg aner det virkelig ikke men det var godt jeg ikke var en af dem heldigvis. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-