Fysik lektier lige inden den skal afleveres

Idag skal jeg lave fysik lektier hele dagen fordi jeg skal aflevere min fysik rapport imorgen og jeg har også lavet noget på den imens vi har haft lockout men jeg har åbenbart ikke lavet nok. Så nu skal jeg bare sidde og lave det hele nu bare ret nederen skulle have lavet det i lockoutet så kunne jeg lave noget andet lige nu. Jeg holder også nogle pauser fordi jeg kan ikke lave det hele lige med det samme så jeg holder en masse pauser og meget andet. Da min far kommer hjem skal vi spise aftensmad og derefter skal vi kigge på min fysik rapport for det er kun min far som er god til fysik her i huset for det kan min mor ikke finde ud af. Det er lidt forskelligt hvem der er bedst til hvad. De er lige gode til engelsk begge to og det er også ret godt at de er det så kan man spørger dem hjælp begge to. Så behøver man ikke og vente til en af dem kommer hjem. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-