Pigesnak + Tennis aften

Idag skal jeg i skole vi starter med at være udenfor inden vi begynder på den første time. Vi starter med at gå op til støttecenteret hvor jeg skal lave noget imens de andre klasser har Fransk og Tysk. Jeg laver noget sammen med min dansk lærer vi for snakket lidt og snakker om projekt ugen. Anette nede fra klubben kommer altid til matematik timen fordi hun for det meste skal hjælpe mig og hun kom også til dansk timen. 2 timer senere skal vi have dansk. Vi starter med at få en kopi ark med det projekt som vi skal gå igang med i uge 22 da vi var færdig efter en time skulle vi snakke pigesnak. Vi er nemlig fordelt op i grupper og nogle bliver holdt udenfor og jeg er en af dem der bliver holdt udenfor som ikke har så mange veninder og venner mere. En time senere tog jeg op på biblioteket sammen med Sophia og bagefter cyklede vi ned til Nanna, Eline, Sofie og Josefine fordi vi skulle følges sammen ned til klubben. Vi gad ikke følges med dem som gik fordi det tog bare rigtig langt tid fordi jeg skal nemlig ikke være nede i klubben så længe. Så vi skyndte os og cyklede os ned i klubben og bagefter spillede vi Fitz. Jeg skal hjem kl. 16:15 fordi jeg skal gøre mig klar til tennisaften. Jeg skal nå en masse ting og jeg starter med at skrive et telegram til min kusine fordi vi skal til hendes konfirmation imorgen og bagefter skal jeg i bad. Jeg cykler hen til tennisaften hvor vi starter med at spise en muffin med Oreo i og bagefter spiller vi Super Konge og til allersidst hygger vi os med chips og snakker lidt. Jeg skal lidt tidligere hjem end de andre. Først skal jeg hjem kl. 21:15 men så for jeg det lavet om til 21:30 men jeg kører først 21:35 fordi jeg er blevet fanget af nogler venner. 




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-