Træthed

Da vi skulle have morgenmad kaldte mine forældre på mig fordi jeg stadig sov. Jeg kunne ikke hører at de kaldte så jeg sov bare videre. De kaldte en masse gange men til sidst skulle jeg op. Det begyndte også at blive alt for varmt fordi det er helt vildt varmt udenfor så jeg tog dynen af og stod op. Jeg stod op klokken 10:00 pænt sent jeg plejer og stå tidligt op normalt. Jeg har lige spist morgenmad og jeg er stadig helt vildt træt. Senere på dagen kom min far hjem fra hans cykeltur og vi havde pakket og tage ned til stranden. Så vi tog ned til stranden og min far kom når han havde fået spist frokost. Jeg er blevet helt vildt brun over det hele og et par steder er jeg blevet rød i hovedet under øjnene altså på kinderne. Vi går op og handler og jeg står udenfor og venter i evig lang tid imens jeg ventede så jeg en helt vildt sød bamse som jeg vil give Mollie. Den bamse vil Mollie bare elske det ved jeg huk vill Mollie elsker alle hendes legeting. Jeg vil helt klart bruge penge på bamsen til Mollie selvom hun ikke har fødselsdag. Da vi kom hjem vil jeg i bad inden vi skulle spise men jeg næste det næsten. Til aftensmad skulle vi have spaghetti bolognese og det smagte godt det var ligesom somom at man var på en restaurant for det smagte det samme som på restauranten.




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-