Pakke til ferien og på kirkegården

Idag skal jeg pakke de sidste ting som jeg mangler i min kuffert og lidt senere skal vi op på kirkegården og her over eftermiddag kommer min onkel og hans ven. Efter jeg har været oppe på kirkengården sammen med mine forældre så tager jeg over i Spar for at se om man kan få nogle Cola'er hvor der står mit navn på. De havde ikke nogle Cola'er hvor der stod mit navn på men så kørte jeg bare hen til en anden forretning jeg ved ikke hvad den hedder men de havde ikke nogle Cola'er hvor der står mit navn på men da jeg cyklede derhen så jeg en død kat på fortorvet og jeg kunne ikke lide og kigge på det. Hader når folk og dyr dør det kan jeg simpelthen bare ikke tage. Så kørte jeg i Fakta Q for at se om de havde Cola'erne hvor mit navn står på og jeg ledte og ledte og til sidst fandt jeg både en normal Cola og en Coca Cola Zero med mit navn. Jeg kørte til bageren bagefter for at købe en jordbærtærte og de havde en og den kostede 65 kroner det var billigt. Så cyklede jeg hjem og jeg kunne næsten ikke have mere i min kurv i min gamle cykel men det gik nok. Nu vil jeg slappe af. 














Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-