Elsker engelske serie!

Der er noget i ikke vidste om mig! Det er faktisk at jeg elsker at se Gossip Girl and Pretty Little Lairs! Det er virkelig de to bedste serier! I Gossip Girl har jeg set 1-4 sæson og jeg mangler 5-6 sæson og i Pretty Little Lairs er jeg midt i sæson 2! Vil gerne se alle de er virkelig nogle gode serier og i skulle prøve og se dem og se om det er en serie for jer. Jeg kan i hvert fald godt lide og se dem men jeg ved selvfølgelig ikke rigtig med jer. Så jeg har tænkt at jeg vil købe dem alle sammen men jeg tror nok at jeg ønsker mig dem i fødselsdagsgave fordi at jeg har jo snart fødselsdag. Så der kan jeg ønske mig nogle af dvd'erne eller bare alle sæsonerne i en pakke hvis man kan få det nogle steder.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-