Bamsen til Mollie

Da vi stod op fik vi selvfølgelig morgenmad og efter morgenmad var min mor ude og løbe. Jeg blev hjemme fordi jeg gerne ville sove længere jeg var træt og min far var ude og cykle. Klokken 10 tog min mor og jeg ned til poolen for at bade og meget mere. Senere kom min far hjem og vi skulle have frokost og lidt efter gik vi ned til poolen igen og vi havde det rigtigt sjovt. Min mor tog en masse billeder af mig hvor jeg oppede i poolen og mange andre billeder og efter det spillede vi brætspillet det højeste vi er oppe på lige nu er 9 point. Jeg er blevet alt for rød og det svier meget. Lidt efter gik vi op og skulle lige gøre os klar til at gå op og handle ind og jeg fik købt den bamse jeg talte om igår og bamsen er selvfølgelig til Mollie. Lige om lidt skal vi snart have mad og jeg er helt vildt hunde sulten og jeg tror snart det er færdig jeg håber det. Efter aftensmaden spillede jeg 500 med min far og bagefter snakkede jeg med Martina på Skype længe siden vi har snakket sammen og vi skal snart være sammen i sommerferien!!! Glæder mig sindsygt meget til vi skal være sammen og når vi så skal være sammen så skal vi bare rigtig hygge os. Tage masse billeder og meget mere i for mere at vide når vi skal være sammen. Så glæd jeg til hvor jeg skal være sammen med min veninde Martina!! 







Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-