Shopping tur

Idag efter skole skal jeg i byen sammen med min veninde og det bliver sikkert rigtigt hyggeligt. Vi tager af sted 13:00 da vi ankommer starter vi med at få bobble tea. Så går vi i Tiger, H&M og i Matas da vi havde nået alle de ting og vi havde fået købt de ting vi skullet tog vi selvfølgelig hjem. Da vi ankom til togbane stationen mødte jeg mine 3 veninder Elisabeth, Theresa og deres veninde Cecilie som også er blevet min veninde. Vi kom i snak og jeg snakkede lidt med dem og sådan noget. De skulle ud til Elisabeth og Theresas far og Cecilie skulle med dem hjem og sove og da toget kom gik jeg hjem. Da jeg kom hjem skulle jeg skrælle kartofler da min mor kun kan bruge en arm skal jeg gøre det. Da jeg havde gjordt det pakkede jeg min mormors gave ind vi skal nemlig snart til fødselsdag hos hende. Vi kunne ikke spise uden at min farmor ikke var der fordi at hun skulle jo selvfølgelig også have noget aftensmad. Da vi lige havde snakkede om hende kom hun og jeg skulle hjælpe hende ind og bærer hendes tasker og det gik meget fint. Efter vi havde spist aftensmad skulle jeg skynde mig og gå en tur med Mollie og derefter skynde mig over i Fakta Q for at købe noget slik til i aften. Jeg plejer nemlig altid og få fredags slik og nogle gange hvis jeg ikke spiser det hele gemmer jeg noget til enten lørdag eller søndag. Den t-shirt med farven hvid, blå, lyserød og pink har min mor købt til mig.









Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-