Klubben

Efter skole tog jeg hjem først og bagefter tog jeg hen i klubben hvor de fleste af mine veninder fra min klasse var. Vi gik ned på det kunstige græs jeg var dernede sammen med to af mine veninder. Derefter kom to drenge fra årgangen de skulle spille fodbold. De var i hvert fald klædt ud til at spille fodbold med alt deres udstyr og sådan noget. Vi gik op i klubben igen og så tog vi over i Fakta Q fordi en af mine veninder ville have en donut det havde hun lige lyst til. Vi gik op i klubben igen og derefter skulle en af vores pædagoger over i Spar for at handle indtil noget aftensmad hun havde næsten lige været oppe i Netto men hun havde købt alt for lidt. Så vi skulle over og have noget derover. Det gjorde vi så og efter lidt skulle jeg på vej hjem af. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-