Anette skal hjem

Idag skal min veninde hjem fordi at hun kunne ikke være hjemme ved mig længere. Hun skulle hjem fordi hendes bror kom og hun ville gerne være sammen med ham fordi de ikke er så tit sammen eller jo det er de jo nok men altså det ved jeg jo ikke lige. Vi spiller et spil som hedder Cranium og det var meget sjovt til sidst fordi vi lavede sjove ting som vi begyndte og grine af. Da vi var færdige med spillet gik vi ind til min mor som var i stuen og jeg rudede op på mit værelse fordi at Anette skulle have taget billeder af hvordan jeg bor fordi at ellers måtte hun ikke komme ned til mig. Hun skulle nemlig tage billeder af mit hus fordi at hun skulle fremlægge det for hele hendes klasse og hun syntes bare det er helt vildt pinligt. Det håber jeg ikke at jeg også skal gøre når det bliver min tur hvor jeg skal op til hende. Anette tog en masse billeder af hvordan jeg boede og alt sådan noget og bagefter gjorde vi os klar til at skulle kører indtil byen med Anette. Vi kørte en time for tidligt fordi at jeg skulle nå og være inde i byen i sådan cirka i 45 minutter inden hendes tog kørte. Vi fandt nogle virkelig pæne shorts men altså jeg nåede ikke og prøve dem og sådan noget fordi at der var alt for langt kø til alle mulige ting. Jeg syntes altid at der er mange inde i byen når det er en lørdag men det er jo også fordi at man har fri og alt muligt. Det har de jo ikke på hverdagene eller jo det har de sikkert men de kan ikke nå hjem efter de har været på arbejde. Det orker mine forældre i hvert fald ikke de skal bare hjem og slappe af til en ny dag starter. Da jeg kommer hjem for at prøve mine shorts kan jeg simpelthen ikke passe dem jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg købte en størrelse 34 og hvis jeg ikke kan passe en størrelse 34 er jeg godt nok tynd. 





































Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-