Anette kommer ankommer

Idag efter skole tager jeg hjem til min veninde sammen med min anden veninde Sofie. Vi snakker pigesnak og vi går udenfor for at spise vores hvede sammen. Da Sofie og jeg tog hjem gik min veninde  ned i den klub som vi går i lige nu. Da jeg kommer hjem spørger min mor om mange ting men jeg kan ikke rigtig nå og snakke med hende da jeg skal nå og se Pretty Little Lairs inden jeg skal til tennis. Jeg når ikke og se det hele færdigt men jeg ser det selvfølgelig bare færdigt en anden dag når jeg lige har tid. Da jeg kommer over til tennis spørger jeg en af mine træner om jeg må gå ved 16:15 fordi at jeg skulle hente min veninde inde i byen men det var en dårlig undskyldning. men Det må jeg desværreikke for den træner som jeg havde til sidst inden timen sluttede. Jeg havde først fri klokken 16:30 og det er normalt tid også nåede jeg jo ikke og hente min veninde inde ved tog stationen. Jeg skyndte mig og cykle hjem tage noget andet tøj på også tog vi ind og hentede hende. Vi ventede i et stykke tid men vi fandt hende og det var heldigvis godt ellers skulle vi have ringet til hendes mor for at spørger hvad for et tog hun tog med men det vidste jeg lige. Da vi kom hjem vidste jeg hende rundt i hele huset og alt sådan noget og derefter tog vi op i Ungdomsklubben men da vi kom derop var det lidt kedeligt syntes vi syntes at vi ville tage hjem og lave noget sjovere herhjemme. Vi tog pizza til aftensmad og det gik rigtig fint. Altså vi begyndte og grine men altså det var fordi der skete noget sjovt. Da vi var færdig med at spise skulle vi gå en tur med Mollie og vi gik ned til vandet og lidt langes med vandet og stranden eller hvad man nu kan sige. Vi kommer hjem og spiller spil og meget andet. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-