Fars dag + hygge dag med pigerne

Idag er det fars dag og vi giver ham 2 skjorter og jeg giver ham selv en ramme ting hvor Mollie og jeg er på og selvfølgelig et kort. Bagefter det går jeg op på mit værelse for at finde ud af hvor man kan få ID voks henne for det skal jeg købe til min fætter. Jeg cykler så hen til 2 frisør og spørger om de ID voks den første frisør jeg var inde i havde ikke ID voks men nummer 2 havde ID voks så jeg købte det bare derover. Da jeg kom ud fra butikken så jeg min tante (Christina) hun var på vej ind til byen tror jeg heller også skulle hun bare gå en lang tur. Hun havde i hvert fald taske og det hele med sig så det kunne jo godt være men altså det ved jeg jo ikke men det er det som jeg tror. Jeg skal støvsuge næsten i hele huset fordi min veninde kommer imorgen og besøger mig også skal hun med i skole om fredagen og sådan noget. Jeg skriver om det og alt sådan noget når altså vi har lavet noget spændende og meget mere. Senere idag her klokken 17:00 skal jeg om til min veninde hvor der også kommer andre. Vi holder en pige aften hvor vi laver snobrød og skumfiduser over bålet med mariekiks og med hygge. Jeg syntes godt nok at jeg har travlt i denne her uge det plejer jeg slet ikke og have men det har jeg bare. 































Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-