En afslappende dag

Her til morgen efter morgenmad har min mor og jeg været ude og løbe en god tur inden det bliver alt for varmt senere hen af dagen. Jeg begyndte og læse i mit Vi Unge Sommer Blad det er et helt vildt godt blad med en masse og gode sidder der er cirka 200 sider og det er faktisk rigtig meget. Da jeg ikke gad og læse i mit blad mere faldt jeg i søvn. Min far har været ude og cykle 60 km efter han kom hjem skulle vi have først. Vi var alle sammen hundesultne og efter vi havde spist gik jeg ind og Skyppede med min kusine Anne. Jeg har lige været ude og både og taget en masse billeder. Nu er min far gået i gang med at lave aftensmad det glæder jeg mig til og da jeg er meget sulten igen. 


















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-