Dårligt vejr

Vi startede dagen med at mine forældre spiste morgenmad og jeg sov videre. Min mor tog ud og løbe og min far tog ud og cykle efter noget tid tog min mor og jeg ned til poolen og min far kom lige om lidt. Jeg skal ligge inde i skyggen fordi at jeg er blevet alt for rød på ryggen, skulderne og der hvor min bikini stopper. Min mor og jeg gik hjem for at gå op i byen jeg skulle lige have nogle short på og min mor skulle have en kjole på. Vi gik så en anden vej for at komme op til byen. Vi skulle se efter en strandstol til min far da min far har ondt i ryggen eller ikke kan ligge på håndklæder nede ved stranden. Jeg fik købt en nøglering til mine nøgler og min mor fik købt et hårspænde, hårbånd og jeg fik 2 hårspænder. Vi skulle lige til købmanden for at handle noget ind vi købte juice, oliven og sovs. Derefter gik vi ned til poolen igen hvor min far var og vi spille kort men det blæste simpelthen alt for meget så vi næsten ikke kunne spille. Lige nu sidder jeg og kigger ned hvor mine forældre sidder, ud til stranden og meget mere. Senere på denne dag skal jeg i bad og mange andre ting.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-