Mormors fødselsdag

Idag skulle jeg til mormors fødselsdag. Fødselsdagen starter klokken 12:00 og vi skal kører lidt før tid fordi det tager jo altid lang tid fordi man bruger så langt væk. Altså ikke sådan helt vildt lang væk men altså det er stadig langt og kører. Vi skal først lige hen med Mollie dem som skal passe Mollie er Ole og Connie de har også selv en hund som hedder Sherik også kan de jo rigtig hygge sig og det tror jeg også de havde gjort. Vi ankommer og jeg skynder mig og tage nogle billeder af borderne og alt det mormor gerne ville have med. Så er alle gæsterne kommet så snakker vi og sludder lidt derefter sætter vi os til bords og synger 'velkommen' får hovedret med laks, salat, og skåret æbler i små stykker og med brød til. Så begynder folk ligeså og stille snakke og sludder igen så kommer hovedretten ind og man kan få frikadeller, kartoffelsalat, hamburgerryg, salat og kylling. Det var noget lækkert mad alt sammen jeg syntes det smart super godt det var sådan lige tilpas. Lidt senere skulle vi have dessert hvor vi fik brød også kunne man komme ost ovenpå og vinduer. Inden vi får kaffe skal vi lige synge en sang som hedder 'velbekomme' og når vi har sunget den sang kan man gå op og tage kaffe og kage når man har lyst.  Lidt senere efter igen skulle vi have kaffe sammen med kager som min mormor selv tog med til festen det måtte hun nemlig gerne. Efter festen skulle vi hjem til min mormor altså hvor hun bor. Der fik vi noget og drikke og bare snakkede lidt og ikke så længe kørte vi hjem fordi at vi skulle hente Mollie ude ved Ole og Connie. Vi var hjemme klokken cirka 19:36 også skulle vi have aftensmad og vi skulle så ment bare have en rugbrød og da vi havde spist aftensmad ville jeg cykle en tur. Da jeg cyklede en tur på min nye cykel jeg prøvede først og cykle op til skolen for at se om der var nogle fra klassen men det var der ikke men da jeg kom der op mødte jeg en veninde jeg havde mødt for længe siden. Så gik vi lidt rundt omkring hun gik og jeg cyklede på min cykel men jeg cyklede selvfølgelig langsomt så min veninde kunne følge med.









































Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-