Tranbjerg

Idag gik vi ned til blomsterhandleren for at købe blomster til vores gamle lærer. Vi valgte så nogle blomster og vi troede selvfølgelig at blomsterhandleren kunne sende dem til hendes dør men det kunne de desværre ikke kun i Risskov. Jeg ringede til min veninde for at sige vi kommer til Tranbjerg nu også ville hun og hendes veninde nok vise os vej til hvor hun boede. De er nok ret kendt i Tranbjerg så de ved hvor de fleste ting ligger fx. veje, by, kiosk og meget mere. Så skulle vi tage til Tranbjerg fordi at hun selvfølgelig boede i Tranbjerg. Vi tog toget og vi skulle godt nok skynde os ellers kunne vi ikke nå toget også kom vi senere hjem end jeg lige havde regnet med. Så da vi ankom til Tranbjerg skulle vi vente et stykke tid til de kom og hentede os. Vi gik over hvor vejen var og der var bare en masse lejligheder over det hele. Så man kunne næsten ikke finde rundt i alt muligt og det var meget svært. Vi ringede på døren og bankede på. Der var nogle hjemme men det tog helt vildt langtid for at åbne den dør men det hastede så ment ikke bare vi fik afleveret blomsterne idag. Det var bare det vi skulle nå. Da hun så åbnede døren stod hun i undertøj og hun sagde hun havde gæster det kunne jeg ikke rigtigt forstå men nå pyt skidt med det da. Det var da lige meget altså det kunne jo være hun havde ligget oppe i hendes seng så hun ikke lige ville nå og skifte. Vi kunne godt selv finde tilbage til Tranbjerg Togstastion. Vi skyndte os så meget at vi kunne nå det første tog sådan vi ikke skulle vente til det næste tog kommer. Vi nåede toget 16:47 og vi var hjemme lidt i 17:00 så skulle vi tage bussen på vej hjem og det kunne tage rimelig lang tid. Vi tog lige ind i seven eleven for at købe noget og drikke og vi skyndte os hen til bussen og vi tog bare den bus som vi kunne nå for vi gad ikke og vente meget lang tid inden vi kunne tage 17'eren som vi gerne ville have taget med. Det var godt nok en lang dag og jeg var meget træt dengang jeg kom hjem.

Ikke redigret 

Redigeret

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-