Fødselsdag hos min kusine og fætter + vandkamp!

Idag skal jeg til min kusines og fætters fødselsdag og jeg vågnede klokken 07:00 det var godt nok tidligt jeg forstår simpelthen ikke hvorfor at jeg skulle så tidligt op det skulle jeg bare. Vi kørte klokken 09:00 og vi var cirka 10:10 oppe der hvor min farmor bor og vi skulle hente min farmor. Så kørte vi ud til dem som havde fødselsdag. Da vi ankom skulle vi spise morgenmad og det havde vi næsten lige gjort men jeg var stadig lidt sulten. Jeg vil sige at vi fik en slags morgenmad sammen med frokost og det kalder man brunch. Derefter hoppede vi på trampoline og bagefter hoppede vi igen. Lidt senere spillede vi kort og så ville vi lege vandkamp med vand balloner som vi bare fyldte op med vand. Dem lavede vi en masse af da vi ikke gad mere satte vi os hen til de andre. Vi spillede et svært spil som jeg slet ikke kunne finde ud af men jeg prøvede da men jeg tabte til min kusine Anne. Jeg havde jo aldrig spillet det før så jeg vidste jo ikke sådan hvordan man gjorde og alt sådan noget men man skal jo lige vende sig til spillet. Jeg kan ikke lide huske hvad spillet hed men det var et sjovt spil i hvert fald. Så kom min fætter hjem fra en fødselsdag fra en ven fra årgangen. Han kom hjem klokken 14:00 også skulle vi have brunsviger med vingummier ovenpå og det smager simpelthen bare så godt. Derefter hoppede vi på trampoline og vi lavede vandkamp sammen med min fætter. Vi startede med at kaste vand ballonerne og bagefter lavede vi vandkamp hvor det var pigerne mod drengerne. Da vi var færdig skulle vi samle alle ballon resterne sammen som vi havde brugte for de andre gad ikke og rydde op efter os. Bagefter skal vi hjem ad og da jeg kommer hjem skal jeg i bad. 







Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-