Besøg af Connie og Ole

Idag skal jeg have min veninde med i skole som hedder Anette. Jeg har tidligt fri om fredagen og det er jo bare fedt for mig og have fri klokken 12:00 om fredagen. Vi skynder os at gå hjem så vi kan nå toget for det går nemlig klokken 12:34 og den kan vi godt nå. Vi kommer hurtigt i snak med min mor også løber tiden fra os. Så vi må heller skynde os over til togstation inden den kører for ellers så skal vi vente i meget længere tid og det ved jeg at vi ikke har tid til for vi skal nemlig ned og bade når vi kommer hjem. Det bliver sikkert koldt når vi skal ned og bade men det ved jeg nu ikke helt endnu. Vi er hjemme cirka klokken 15:30 og da vi så kommer derned går vi ud i vandet. Jeg syntes det er helt vildt koldt men jeg ved ikke om Anette også syntes at det var meget koldt. Vi blev ikke særlig længe nede ved stranden fordi at vi ikke gad og bade mere og Anette var bange for vandmænd men det var jeg ikke men jeg ville altså ikke samle dem op og smide dem ud et ande sted for altså jeg syntes også det er vildt klamt når man rør vandmænd også videre. Jeg tror faktisk at jeg blev brændt af en brandmænd så det sved helt vildt meget men jeg fik det heldigvis af så det var godt. Da vi kom hjem satte vi os udenfor med vores iPad for at så spille Hay Day det er e nyt spil jeg er igang med og spille. Da klokken cirka var 17:00 gik vi op i bad for jeg skulle have vasket mit hår og da jeg vaskede mit hår var Anette bare nede ved mine forældre indtil vores venner kom på besøg. Venner kom klokken 18:00 og jeg var ikke færdig i badet men jeg skyndte mig og blive færdig da jeg var færdig tog jeg noget nyt mascara på og det gjorde Anette også hun skulle have mere på. Jeg tog også en meget god parfume på man skal jo være pæn når der kommer gæster det kan jeg godt lide. Da vi kommer ned til de voksne for vi en pose med chokolade og en masse tyggegummi det er lækkert. Vi havde næsten lige været over og købe pølser, hvidløgssmør og slik til i aften men det går nok. Senere om aftenen sætter vi os over i vores nye stoler og sofa som vi har købt for meget længere siden. Vi snakker om en masse og vi snakker frem og tilbage. Anette og jeg spiller Hay Day og hun er igang med at lave hendes blog sammen med hendes veninde Sara som hun er meget sammen med fortiden eller det er hun sådan set meget og alt sådan noget og det er jo bare godt og have en veninde man er sammen med næsten hver dag. Vi siger godnat og går ned i vores senge spiller lidt inden vi ligger os til at sove og Mollie kommer ned til os det syntes jeg aldrig sådan rigtigt at hun gør. Mollie og jeg vi hygger over i min seng og alt sådan noget men når jeg vågner sent om aftenen kan jeg se at hun ikke er der mere. Hvor er hun mon blevet af? Jeg tror at hun er oppe i mine forældres seng for der har hun vænnet sig til at være oppe.

Shop haul sammen med min veninde 













Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-