Stranden og poolen

Vi spiser morgenmad og efter morgenmaden tager min mor ud og løbe og min far ud og cykle. Da min mor kommer hjem fra løbeturen tager vi ned på stranden og spiller brætspil og vi går op til poolen bagefter for at jeg kunne få noget skygge da jeg er blevet rød et par steder. Det gør vi så da vi er oppe ved poolen tager vi et spil kort og bagefter går ud i poolen og spiller brætspil igen for at se om vi kan slå vores egen rekord igen vores egen rekord er indtil videre 10. Efter vi har været i poolen ligger vi os op for at få varmen i stedet for at fryse. Jeg begynder ligeså stille og falde i søvn i en af liggestolene og jeg kommer til at ligge lidt dumt fordi at jeg for sol på min ene kind og det måtte jeg helst ikke da den allerede var meget rød i forvejen men det var der ikke noget og gøre ved. Min far kom hjem fra hans cykeltur vi gik op og spiste frokost og efter det gik mine forældre ned til poolen og jeg blev lidt oppe for at spille da jeg ikke kan spille nede ved poolen da jeg skal bruge internet til det spil. Da jeg ikke ville spille mere gik jeg ned til mine forældre og min far og jeg spillede kort vi sad i skyggen da vi spillede på grund af der hvor jeg er rød men det blev simpelthen alt for koldt så til sidst da vi var færdig sætte vi os ud i solen og jeg blev stadig lidt i skyggen med min overkrop. Lidt senere gik jeg op og da jeg kom op tog jeg ligeså stille min iPad for at spille og jeg gik op Skype for at se om der var nogle på som jeg kunne snakke med men det var der ikke. Klokken 17:00 Skyppede jeg med min mor og lidt senere Skyppede jeg med min kusine, onkel og min farmor. Så skulle vi spise aftensmad og da vi var færdig med aftensmaden spillede min far og jeg kort igen og da vi var færdig med at spille kort var der musik nede ved stranden og jeg ved ikke hvor musikken kom fra det ville jeg gerne hører. Lige nu ligger jeg og slapper af og skal snart til at sove. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-