En dejlig og nem dag

Idag skulle jeg kun være i skolen i 4 timer vi plejer normalt og have 6 timer og mandagen men det var fordi at da der var kamael dag havde vi først fri klokken 14:00 og vi plejer normalt og have fri klokken 12:00 men det var nok fordi at det var 7 årgang som skulle rydde op. Det er sådan en irriterende regel vi har på vores skole. I frikvateret gik jeg ind i en krog sådan en man hænger tøj op på og jeg gik lige ind i den med min skulder og det gøre vildt ondt. Jeg er meget kloset nogle gange ja det ved jeg ligesom godt. Da vi havde Biologi skulle vi se noget ulækkert noget vi skulle se om landbrug hvordan man lave svin og meget andet og vi skulle se lidt af hvert. Jeg kan ikke lide og se sådan noget så jeg kigge væk eller tegnede. Vi skulle have dansk også havde vi fri så cyklede jeg direkte hjem og så tog jeg i klub og 1 time senere skulle jeg til tennis. Vi havde det sjovt og det er altid sjovt og spille tennis.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-