Snart sommer!!

Så er der ikke længe inden jeg skal på sommerferie. Jeg skal på sommerferie en uge før alle andre så jeg har 7 uger og de andre skoler har sikkert 6 uger. Jeg elsker bare når jeg har flere uger end alle andre skoler. For så kan jeg gå derhjemme i rigtigt lang tid og være sammen med mine veninder i længere tid end jeg normalt plejer. Jeg kan godt lige og gå i shorts. Uge 29, 30 og 31 kan jeg være sammen med en masse veninder overnatte hjemme ved mig og overnatte hjemme ved dem. Det kommer lidt an på hvor vi vil være henne. Det er ikke altid det samme sted vi vil være hele tiden. Ikke så længe tager jeg på ferie og jeg glæder mig helt vildt. Uge 32 skal jeg til Samsø sammen med min klub med mange piger fra min klasse men altså der er nogle af pigerne som ikke kommer med men det er sådan lidt øv. For altså jeg ville gerne have resten af mine veninder med men det er jo lidt svært når de jo ikke gøre i klubben. For hvis de gjorde kunne det komme med men det gøre de jo ikke.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-