Pretty Little Lairs and Justin Bieber

Da jeg kom hjem fra min veninde tog min far og jeg ud for at købe et eller andet som han skulle bruge. Jeg ventede i bilen fordi jeg ikke gad ind og jeg havde også nogle dårlige sko på. Jeg kom hjem og fik morgenmad på sengen imens jeg spiste morgenmad. Så jeg Pretty Little Lairs og Justin Bieber som min far optaget til mig. Det er godt nok en god far jeg har.

Nyt tøj

Jeg fik to toppe en i lyserød og en i sort med et pænt mønster på. 
Top Pink mærket er Creme Fraiche! Til 79,95 kroner.
Tunika med ugle på mærket er Creme Fraiche! Til 129,95 kroner.
I må virkelig undskylde den dårlig kvalitet af den sorte trøje med ulgen på,
 men det er svært og tage billeder nu her på aftenen.
Nu når det er så mørkt og alt sådan noget så man kan næste ikke så noget.














Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-