Vi vender næsen hjem ad

Nu har mine forældre ikke ferie mere så det er lidt træls, men nu er vi på vej hjem fra Tyskland. Jeg sover på vejen, men jeg for ondt i min krop af og sidde det samme sted hele tiden. Jeg rykker mig selvfølgelig også men det gør stadig ondt. Lidt senere er vi nået ved grænsen også skal vi lige over og have en hotdog også går vi ind og handler og bagefter vender vi næsen hjem ad. Vi vender næsten hjem ad og på vej hjem fra grænsen hører jeg musik, jeg falder også i søvn fordi jeg simpelthen er så træt aner ikke hvorfor men det var nok fordi at vi skulle mega tidligt op. Lige nu skriver med mine veninder. Så er det tid til at pakke tingene ud men jeg orker det bare ikke jeg er så træt men jeg bliver nød til at hjælpe uanset hvad. Først tager vi bilen også campingvognen og bagefter ser jeg Pretty Little Lairs og hygger med Mollie. Det er aftensmad tid nu så vi skal spise og jeg skal gå med Mollie når hun også har fået hendes mad. Det er meget sent så nu vil jeg slappe af hvor jeg vil hører noget musik og bagefter har jeg tænkt mig at gå i seng. 




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-